Flog

Call

خبرنامه شماره69

 

جهت دریافت خبرنامه اطلاعات زیر را با دقت تکمیل نمایید.
نام و نام خانوادگی(*)
ورودی نامعتبر
عنوان(*)
ورودی نامعتبر
نام شرکت یا موسسه(*)
ورودی نامعتبر
شماره تلفن همراه(*)
ورودی نامعتبر
شماره تلفن ثابت
ورودی نامعتبر
ایمیل(*)
ورودی نامعتبر
شماره خبرنامه مورد نظر خود را وارد نمایید(*)
لطفا کد مقاله درخواستی خود را اعلام نمایید.
کد امنیتی(*) کد امنیتی
  بازآوری
کد امنیتی را به درستی وارد نمایید
در سیلوهای خندقی، حتی با وجود یک مدیریت کارآمد، وقوع افت در لایه بالایی تا حدودی اجتناب ناپذیر می باشد. افت ماده خشک یکی از مشکلات عمده در لایه بالایی سیلوها است و می تواند مقادیر آن از 3 تا 15 درصد متغیر باشد. برخی از تحقیقات اولیه نشان داده است که چگونه در لایه 240 میلی متر بالایی سیلو، افت ماده خشک به ترتیب 7/59 درصد در سیلوی بدون پوشش و 4/5 درصد در سیلوی پوشش دار است. در فواصل لایه های سیلاژ بین 240 تا 500 میلی متر مشکل کمتر بوده است (افت ماده خشک به ترتیب 1/22 و 1/3 درصد بود). در عمق بیش از 500 میلی متر افت به میزان قابل توجهی کم تر بود و تحت تاثیر حضور هوا قرار نگرفته بود (مک لافلین و همکاران، 1978).
در این خبرنامه نکاتی از مقاله ارایه شده در جریان هفدهمین کنفرانس بین المللی "حفاظت از علوفه" در 2016 ارایه شده است.

افزودنی های ایتوک فردا

هدف موسسان شركت افزودنی های ايتوک فردا، بنیان سازمانی بر پایه اصول علمی است. براين اساس تاثيرگذاری هر محصول پيش از واردات وسيع، در موسسات علمی داخلی مورد ارزيابی قرار می گيرد و در صورت تامين مستندات کافی در زمينه تاثيرگذاری هر محصول در شرایط داخل و با تکيه بر تحقيقات بين المللی، اقدام به واردات و معرفی آن به بازار ایران صورت می گيرد. با تكيه بر اين عملكرد اين شرکت هم اكنون موفق گرديده است تا محصولاتی منطبق با شرايط ايران را به بازار معرفی نمايد.

 ادامه ...

 

650
تعداد کل مقالات
136
تعداد مقالات طیور
مقالات علمی ایتوک فردا
150
تعداد مقالات آبزیان
350
مقالات نشخوارکنندگان

محصولات ما

شرکت افزودنی های ايتوک فردا با بهره گيری از متخصصان تغذيه تلاش دارد تا دانش فنی منطبق با هر محصول را به بازار ایران معرفی نماید. براین اساس این شرکت از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، سمینارها و مذاکره در شرایط مزرعه ای به ترویج دانش موجود در هر محصول می پردازد.