Flog

Call

خبرنامه شماره64 

 

فصل تابستان سپری شده و همان طور که پیش بینی شده بود دمای ثبت شده در اغلبمناطق شامل ایالات متحده، خاورمیانه و جنوب اروپا بالاتر از میانگین بود. تنها در ایالات متحده خسارت ناشی از تنش حرارتی در صنعت دامپروری تقریبا یک میلیارد دلار در سال می باشد.
گاوهای شیری به ویژه به دلیل گرمای تولید شده در طی تولید شیر و تخمیر شکمبه ای به تنش حرارتی حساس هستند. هم چنین گرما و رطوبت بیش تر به این معنی است که خوراک و سیلاژ می تواند دارای مقادیر بیش تری از مایکوتوکسین های زیان بخش باشد. در این شماره از خبرنامه شرح خواهیم داد که چگونه مایکوتوکسین ها می توانند وضعیت ورم پستان را وخیم تر کنند.
جیره هایی با مقادیر کم تر الیاف قابل شستشو در شوینده خنثی (NDF) می توانند در جهت محدود کردن تولید گرمای تخمیر در شکمبه مورد استفاده قرار گیرند، هرچند در نتیجه کاهش pH شکمبه ممکن است گاوها به اندوتوکسین ها بیش-تر مستعد شوند.
و بالاخره این که مایکوتوکسین ها و اندوتوکسین ها تنها دو مورد از مسایلی هستند که دامدار در طی افزایش اندازه گله با آن ها مواجه است. میل جهانی افزایش تعداد گاو در گله ها، خطرات پنهانی را برای سلامت گله در پی دارد که سودآوری اقتصادی را به مخاطره می اندازد. در ادامه به دشواری های معمول و اصول پیشنهادی برای به حداقل رساندن بیماری ها در طی مراحل توسعه و گسترش گله نگاهی خواهیم داشت. امیدواریم که این اطلاعات در حفظ و سلامتی، عملکرد بالا و سودآوری گله به شما کمک کند 

 

 

جهت دریافت خبرنامه اطلاعات زیر را با دقت تکمیل نمایید.
نام و نام خانوادگی(*)
ورودی نامعتبر
عنوان(*)
ورودی نامعتبر
نام شرکت یا موسسه(*)
ورودی نامعتبر
شماره تلفن همراه(*)
ورودی نامعتبر
شماره تلفن ثابت
ورودی نامعتبر
ایمیل(*)
ورودی نامعتبر
شماره خبرنامه مورد نظر خود را وارد نمایید(*)
لطفا کد مقاله درخواستی خود را اعلام نمایید.
کد امنیتی(*) کد امنیتی
  بازآوری
کد امنیتی را به درستی وارد نمایید

افزودنی های ایتوک فردا

هدف موسسان شركت افزودنی های ايتوک فردا، بنیان سازمانی بر پایه اصول علمی است. براين اساس تاثيرگذاری هر محصول پيش از واردات وسيع، در موسسات علمی داخلی مورد ارزيابی قرار می گيرد و در صورت تامين مستندات کافی در زمينه تاثيرگذاری هر محصول در شرایط داخل و با تکيه بر تحقيقات بين المللی، اقدام به واردات و معرفی آن به بازار ایران صورت می گيرد. با تكيه بر اين عملكرد اين شرکت هم اكنون موفق گرديده است تا محصولاتی منطبق با شرايط ايران را به بازار معرفی نمايد.

 ادامه ...

 

650
تعداد کل مقالات
136
تعداد مقالات طیور
مقالات علمی ایتوک فردا
150
تعداد مقالات آبزیان
350
مقالات نشخوارکنندگان

محصولات ما

شرکت افزودنی های ايتوک فردا با بهره گيری از متخصصان تغذيه تلاش دارد تا دانش فنی منطبق با هر محصول را به بازار ایران معرفی نماید. براین اساس این شرکت از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، سمینارها و مذاکره در شرایط مزرعه ای به ترویج دانش موجود در هر محصول می پردازد.