Flog

Call

خبرنامه شماره 66

 

 

مايکوتوکسين ها ترکيبات سمي توليد شده توسط قارچ ها هستند که در غذاي انسان و خوراک دام بوجود مي آيند. برنامه مطالعاتي مايکوتوکسيني بايومين مروري بر شيوع مايکوتوکسين هاي اصلي شامل آفلاتوکسين، زيرالنون، دي اکسي نيوالنول، فيومنسين، سم تي 2 و اکراتوکسين آ بوده که ترکيبات اصلي مورد استفاده براي خوراک دام شامل مواد پر مصرفي از قبيل ذرت، گندم، جو، برنج، کنجاله سويا، گلوتن ذرت، پس مانده هاي دانه هاي تقطيري و سيلاژ را در بر مي گيرد. نتايج اين گزارش مربوط به مجموع 2263 نمونه (با بيش از 9 هزار آناليز) از 54 کشور در سراسر دنيا در دوره زماني بين ژانويه تا مارچ 2016 مي باشد. اين برنامه به صورت مداوم و هر 3 ماه يک بار ادامه خواهد داشت.

 

جهت دریافت خبرنامه اطلاعات زیر را با دقت تکمیل نمایید.
نام و نام خانوادگی(*)
ورودی نامعتبر
عنوان(*)
ورودی نامعتبر
نام شرکت یا موسسه(*)
ورودی نامعتبر
شماره تلفن همراه(*)
ورودی نامعتبر
شماره تلفن ثابت
ورودی نامعتبر
ایمیل(*)
ورودی نامعتبر
شماره خبرنامه مورد نظر خود را وارد نمایید(*)
لطفا کد مقاله درخواستی خود را اعلام نمایید.
کد امنیتی(*) کد امنیتی
  بازآوری
کد امنیتی را به درستی وارد نمایید

افزودنی های ایتوک فردا

هدف موسسان شركت افزودنی های ايتوک فردا، بنیان سازمانی بر پایه اصول علمی است. براين اساس تاثيرگذاری هر محصول پيش از واردات وسيع، در موسسات علمی داخلی مورد ارزيابی قرار می گيرد و در صورت تامين مستندات کافی در زمينه تاثيرگذاری هر محصول در شرایط داخل و با تکيه بر تحقيقات بين المللی، اقدام به واردات و معرفی آن به بازار ایران صورت می گيرد. با تكيه بر اين عملكرد اين شرکت هم اكنون موفق گرديده است تا محصولاتی منطبق با شرايط ايران را به بازار معرفی نمايد.

 ادامه ...

 

650
تعداد کل مقالات
136
تعداد مقالات طیور
مقالات علمی ایتوک فردا
150
تعداد مقالات آبزیان
350
مقالات نشخوارکنندگان

محصولات ما

شرکت افزودنی های ايتوک فردا با بهره گيری از متخصصان تغذيه تلاش دارد تا دانش فنی منطبق با هر محصول را به بازار ایران معرفی نماید. براین اساس این شرکت از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، سمینارها و مذاکره در شرایط مزرعه ای به ترویج دانش موجود در هر محصول می پردازد.